אחרי הכרזות חברי הכנסת; הליכוד מודיע: "אין מרד"

איתי גדסי 1 Comment on אחרי הכרזות חברי הכנסת; הליכוד מודיע: "אין מרד"

אחרי ששבעה מחברי המפלגה שיצאו נגד מהלכי הקואליציה, בליכוד מודיעים כי "אין מרד בליכוד. ראש הממשלה העביר את התיקון לעילת הסבירות, ובניגוד לדעת רבים הוא גם קרא לעצור עד נובמבר כדי להגיע להסכמות". הערכות מלמדות כי נתניהו עומד מאחרי אותם בכירים ודורש לבלום את החקיקה

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליכוד פרסמו הערב עם צאת השבת לדבריהם של שבעה מחברי המפלגה שיצאו נגד מהלכי הקואליציה, בהם שר הביטחון, יואב גלנט, השרים, ניר ברקת, גילה גמליאל, אבי דיכטר אופיר אקוניס, לצד יו"ר ועדת חוץ וביטחון יולי אדלשטיין, יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ דוד ביטן, ח"כ אלי דלל, ועוד.
ביגוד הבהירו כי "אין מרד בליכוד". אך לפי דיווחים בכל התקשורת עולה כי בינתיים, ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח מסרים בשיחות סגורות לשר המשפטים יריב לוין ולחברי המפלגה המעוניינים להמשיך בחקיקה, ואמר כי "זה הזמן להרגיע". וזה מה שמסביר את "הרמת הראש" של אותם חברי ליכוד.
להלן הודעת הליכוד המלאה: "אין מרד בליכוד. כולם רוצים להגיע להסכמות וצריך לעשות מאמץ מירבי לשם כך- אבל לא לתת את הווטו לצד השני. בניגוד לדעת רבים, ראש הממשלה העביר את התיקון לעילת הסבירות, ובניגוד לדעת רבים הוא גם קרא לעצור עד נובמבר כדי להגיע להסכמות.

עוד נטען כי "ראש ההמשלה נתניהו יפעל בכול כוחו להוביל את המשך החקיקה בהסכמות רחבות גם בעתיד, ככל שניתן".

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, שבראש ה"חשודים" במפלגת הליכוד על עצירת הרפורמה יצא הערב במסר חד וברור לגורמי ולמחוללי המחאה הקיצוניים: "האלימות וההשתוללות שלכם – הגורם להצבעה הגורפת בימין. ככל שתהיו אלימים יותר – כך נהיה נחושים יותר. לרוב השפוי אני אומר: היד שלנו מושטת אליכם. עם אחד אנחנו. רק יחד נוכל להביא עתיד טוב ונכון יותר למדינת ישראל".

.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם אין מרד, בשביל מה צריך להבהיר שאין מרד?